Bestellen
Bestellen bij Little March Jewellery is heel makkelijk! Je kunt alle artikelen die graag wil hebben, mits de producten op voorraad, plaatsen in je winkelwagentje. Je winkelwagentje geeft aan hoeveel producten jij hebt toegevoegd. Is er iets mis gegaan en je wil een product uit je winkelwagentje halen, dan kan dat door eerst op het ”winkelwagen” icoontje te klikken en vervolgens het gewenste product te verwijderen. Wil je toch verder shoppen in de shop, geen probleem!Â
Wanneer je klaar bent met shoppen en je hebt al je favoriete producten in je winkelwagentje gelegd, klik dan weer op het ”winkelwagen” icoontje. In het overzicht kun je eventueel iets aanpassen. Als je nog een kortingscode hebt kun je deze hier toevoegen om de korting te gebruiken. Wanneer je dit hebt gedaan kun je verdergaan naar het afrekenen. Hier dien je hier je adresgegevens in te vullen, zodat wij weten waar het pakketje heen moet. Wanneer je dit hebt gedaan, controleer dan nogmaals of alles correct is ingevuld. Vervolgens dien je af te rekenen, waarbij je keuze hebt uit diverse betaalmethodes. Als alles goed is gegaan, ontvang je van ons een bevestiging op je ingevulde mailadres. Nu hoef je alleen nog te wachten op je bestelling. Controleer bij het uitpakken eerst of de sieraden in orde zijn. Wanneer dit wel het geval is, kun je ons bereiken via de socials of via het contactformulier.
Kort samengevat:
1. Kies het product dat je wilt bestellen
Navigeer naar het product dat je wil bestellen in de webshop en voeg het toe aan je winkelwagentje. Je kunt ook meerdere producten toevoegen. In je winkelwagentje kun je dit nog wijzigen.
2. Ga naar de kassa
Wanneer je alle producten hebt toegevoegd die wil bestellen, ga dan naar de kassa. Hier kun je de inhoud van je winkelwagentje bekijken, het verzendadres en de betaalmethode selecteren en eventuele kortingscodes toepassen.
3. Vul je gegevens in
Om je bestelling te kunnen verwerken, moet je persoonlijke gegevens invullen, zoals je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Controleer deze gegevens zorgvuldig om ervoor te zorgen dat je bestelling correct wordt afgeleverd.
4. Selecteer de betaalmethode
Kies de betaalmethode die je wil gebruiken om je bestelling te betalen. De beschikbare betaalmethodes zijn Creditcard, PayPal en iDeal.
5. Controleer je bestelling
Controleer nogmaals de inhoud van je winkelwagentje en je persoonlijke gegevens om ervoor te zorgen dat alles correct is. Als je tevreden bent met je bestelling, plaats dan je bestelling.
6. Ontvang je bevestiging
Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat belangrijke informatie over je bestelling.
7. Wacht op je bestelling
Nu hoef je alleen nog maar te wachten tot je bestelling arriveert. Wanneer je voor 17:00 hebt bestelt, wordt het dezelfde werkdag nog verzonden. Normaal gesproken heb je het pakketje de volgende werkdag nog in huis. Houd wel rekening met eventuele vertragingen die kunnen optreden als gevolg van onverwachte omstandigheden, zoals slecht weer of stakingen etc.
8. Ontvang je bestelling
Zodra je bestelling is aangekomen, controleer dan of alles in goede staat is aangekomen en of je tevreden bent met je aankoop. Als er problemen zijn met je bestelling, neem dan contact met ons op. Wij proberen er dan alles aan te doen om dit probleem op te lossen.
Hopelijk helpt deze informatie je om gemakkelijk en snel je bestelling bij Little March Jewellery te plaatsen.Â
Veelgestelde vragen
In de webshop kun je zien of een product beschikbaar is of niet. Dit wordt aangegeven in het rood. Producten die niet op voorraad zijn kunnen via de webshop niet bestelt worden. Producten die wel op voorraad zijn, kunnen wel via de webshop bestelt worden.Â
Je kan onze producten in je digitale winkelwagentje plaatsen vanuit de webshop. Vanuit het winkelwagentje kun je gemakkelijk een bestelling plaatsen. Je kan nog sneller een bestelling plaatsen wanneer je al een account hebt bij Little March Jewellery. Kom je er niet uit bij het maken van een account, dan kun je ons altijd benaderen via het contactformulier of de socials.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en het blijkt dat het verzendadres incorrect is, dien je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via het contactformulier of de socials. Als je dit op tijd doet, bestaat er nog een kans dat het pakketje nog niet is verstuurd en dat wij het nog kunnen wijzigen. Als je account aanmaakt, kun je dit gemakkelijker aanpassen voor de volgende bestelling.
Het kan gebeuren dat de prijzen worden aangepast. De prijs van een product is afhankelijk van veel factoren en kunnen maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks veranderen.
Sorry! We doen er alles aan om het je helemaal naar de zin te maken, maar bij ons gaat het ook wel eens fout. Helaas moest jou dat dan net weer overkomen. We lossen je klacht graag snel op. Het beste kan je contact opnemen via het contactformulier of de socials.Â
Wij maken gebruik reviews via Trustpilot. Je kan ons beoordelen via de link.
Zorg dat je review:
– onderbouwd is met meningen en feiten,
– vertelt hoe en waar je het product gebruikt,
– begrijpelijk is geschreven met fatsoenlijk taalgebruik,
– uit in ieder geval 20 woorden bestaat
Zorg dat je review in ieder geval geen:
– gebruik maakt van kwetsende taal,
– in een taal is geschreven anders dan Nederland of Engels,
– contactgegevens bevat als mail adressen en telefoonnummers,
– prijzen van het product bevat,
– vermelding naar andere (web)winkels heeft.